Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/452
Title: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ В УКРАЇНІ
Authors: Панченко, Ольга
Keywords: Маркетинг
Маркетингові комунікації
Забезпеченні ефективності
Діяльність банків
Issue Date: 2021
Publisher: Львів, Університет банківської справи
Citation: Монографія
Abstract: У монографії розвинуто теоретико-методологічні засади, удосконалено методичні підходи та розроблено практичні рекомендації з удосконалення маркетингових комунікацій у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні. Розглянуто теоретичні засади маркетингових комунікацій і здійснено оцінку впливу маркетингових комунікацій у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні. Також надано пропозиції щодо використання заходів забезпечення ефективності діяльності банків у процесі застосування банками маркетингових комунікацій.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/452
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ монография.pdf5.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools