Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/452
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко, Ольга-
dc.date.accessioned2022-09-25T07:58:37Z-
dc.date.available2022-09-25T07:58:37Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМонографіяuk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/452-
dc.description.abstractУ монографії розвинуто теоретико-методологічні засади, удосконалено методичні підходи та розроблено практичні рекомендації з удосконалення маркетингових комунікацій у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні. Розглянуто теоретичні засади маркетингових комунікацій і здійснено оцінку впливу маркетингових комунікацій у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні. Також надано пропозиції щодо використання заходів забезпечення ефективності діяльності банків у процесі застосування банками маркетингових комунікацій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛьвів, Університет банківської справиuk
dc.subjectМаркетингuk
dc.subjectМаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectЗабезпеченні ефективностіuk
dc.subjectДіяльність банківuk
dc.titleМАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ В УКРАЇНІuk
dc.typeBookuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ монография.pdf5.54 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора