Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/452
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Ольга-
dc.date.accessioned2022-09-25T07:58:37Z-
dc.date.available2022-09-25T07:58:37Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМонографіяuk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/452-
dc.description.abstractУ монографії розвинуто теоретико-методологічні засади, удосконалено методичні підходи та розроблено практичні рекомендації з удосконалення маркетингових комунікацій у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні. Розглянуто теоретичні засади маркетингових комунікацій і здійснено оцінку впливу маркетингових комунікацій у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні. Також надано пропозиції щодо використання заходів забезпечення ефективності діяльності банків у процесі застосування банками маркетингових комунікацій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛьвів, Університет банківської справиuk
dc.subjectМаркетингuk
dc.subjectМаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectЗабезпеченні ефективностіuk
dc.subjectДіяльність банківuk
dc.titleМАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ В УКРАЇНІuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ монография.pdf5.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools