Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/419| Назва: | Socio-psychological features of professional competence formation pedagogical practitioners |
| Інші назви: | Соціально-психологічні аспекти формування професійної компетентності педагогічних працівників |
| Автори: | Aleksieienko-Lemovska, Lyudmila Vladislavivna |
| Ключові слова: | professional competence socio-psychological competence pedagogical activity |
| Дата публікації: | 2022 |
| Видавництво: | The Publishing house "Internauka" |
| Бібліографічний опис: | Аleksieienko-Lemovska L. Socio-psychological features of professional competence formation pedagogical practitioners // International scientific journal "Internauka". — 2022. — №7. |
| Серія/номер: | №7; |
| Короткий огляд (реферат): | The article considers the professional competence of pedagogical practitioners is an integral multi-level professionally significant characteristic of the personality and activities of a specialist, based on effective professional experience; reflecting the systemic level of functioning of methodological, methodological and research knowledge, skills, experience, motivation, abilities and readiness for creative self-realization in professional activity, presupposes an optimal combination of methods of professional scientific-pedagogical and pedagogical activity. The development of professional competence is the development of a creative individuality, susceptibility to the pedagogical innovations, the ability to adapt to changes in the pedagogical environment |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/419 |
| ISSN: | 2567-5273 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра соціально-гуманітарних наук |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| SOCIO-PSYCHOLOGICAL FEATURES OF PROFESSIONAL.pdf | 160.15 kB | Adobe PDF | Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора
ISSN 2409-5982