Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/413
Назва: Моделювання процесу розвитку науково-методичної компетентності майбутніх туризмологів
Інші назви: Modeling of the process of development of scientific and methodological competence of tourism specialists
Автори: Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна
Ключові слова: науково-методична компетентність
туризмолог
туристична діяльність
педагогічні умови
моделювання scientific and methodical competence
tourism specialist
tourist activity
pedagogical conditions
modeling
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім«Гельветика»
Бібліографічний опис: Алексєєнко-Лемовська Л. В. Моделювання процесу розвитку науково-методичної компетентності майбутніх туризмологів / Л. В. Алексєєнко-Лемовська // Академічні студії. Серія «Педагогіка». Том 1. №4. – 2021 р. – C. 11-16.
Серія/номер: Серія «Педагогіка». Том 1. № 4.;
Короткий огляд (реферат): У статті визначено специфіку процесу розвитку науково-методичної компетентності майбутніх туризмологів. Розглянуто метод моделювання на основі концепцій і наукових підходів, враховуючи низку методичних положень. Висвітлено взаємопов’язані компоненти структурно-функціональної моделі процесу розвитку науково-методичної компетентності майбутніх туризмологів: мету, завдання, педагогічні умови, принципи, функції, етапи, форми і методи науково-методичної роботи, критерії, показники та рівні розвитку науково-методичної компетентності. Виділено функції науково-методичної компетентності: гностична, прогностична, організаційна, комунікативна, рефлексивна. Представлено структуру моделі. Виокремлено рівні розвитку науково-методичної компетентності майбутніх туризмологів. Зазначено, що ефективність розвитку науково-методичної компетентності майбутніх туризмологів забезпечується шляхом впровадження двох груп педагогічних умов: організаційних та особистісних. Зміст компонентів науково-методичної компетентності розглядається в системі трьох компонентів: науково-теоретичного, практичного, особистісного. Передбачається, що науково-методологічний рівень організації фахової підготовки майбутніх туризмологів в процесі організації освітнього процесу забезпечує безперервність і системність процесу набуття особистого досвіду та формування особистості майбутніх туризмологів, відображає взаємозв’язок ключових наукових положень щодо організації освітнього процесу та базується на низці наукових підходів (системний, компетентнісний, середовищний). Наголошується на необхідності дослідження проблеми підготовки майбутніх туризмологів у системі неперервної освіти, що зумовлено новими тенденціями в інформаційному суспільстві, пов’язаними з накопиченням наукових знань і необхідністю пошуку ефективних механізмів їх передачі та використання. The article identifies the specifics of the process of development of scientific and methodological competence of tourism specialists. The method of modeling is considered on the basis of concepts and scientific approaches, taking into account a number of methodical provisions. The interrelated components of the structural-functional model of the process of development of scientific and methodological competence of tourism specialists are highlighted: purpose, tasks, pedagogical conditions, principles, functions, stages, forms and methods of scientific and methodical work, criteria, indicators and levels of scientific and methodological competence. The functions of scientific and methodological competence are determined: gnostic, prognostic, organizational, communicative, reflexive. The structure of the model is presented. The levels of development of scientific and methodological competence of tourism specialists are identified. It is pointed out, that the effectiveness of the development of scientific and methodological competence of tourism specialists is ensured by introducing two groups of pedagogical conditions: organizational and personal. The content of the components of scientific and methodological competence is considered in the system of three components: scientific-theoretical, practical, personal. It is assumed that the scientific and methodological level of professional training of tourism specialists during the organization of the educational process provides continuous and systemic process of gaining personal experience and personality formation of tourism specialists, reflects the relationship of key scientific provisions on the educational process and is based on a number of scientific approaches. Emphasis is placed on the need to study the problem of training tourism specialists in the system of continuous education, due to new trends in the information society related to the accumulation of scientific knowledge and need to find effective mechanisms for their transfer and use.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/413
ISSN: 2786-4766
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціально-гуманітарних наук



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора