Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1381
Назва: Аналіз та планування маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: Курсова робота з маркетингу
Автори: Гречуха, Давид Ярославович
Ключові слова: маркетинг, планування маркетингової діяльності
Дата публікації: тра-2025
Видавництво: Мііжнародний європейський університет
Бібліографічний опис: Курсова робота з маркетингу
Короткий огляд (реферат): Особливої ваги набуває аналіз маркетингового середовища та оцінка ефективності використання маркетингових інструментів. Це дозволяє виявити слабкі місця в існуючій системі маркетингу, адаптувати її до сучасних умов ринку, а також розробити дієві рекомендації щодо покращення маркетингової політики. З огляду на це, важливим є вивчення рівня конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємства, що допомагає приймати стратегічні рішення щодо його розвитку. Об’єктом дослідження є процес організації та управління маркетинговою діяльністю підприємства. Предметом дослідження виступає аналіз ринку та оцінка рівня конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ТІР ВОШ». Метою курсової роботи є дослідження та аналіз існуючих підходів до оцінки маркетингової діяльності підприємства, виявлення її ефективності та конкурентоспроможності, а також розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової політики ТОВ «ТІР ВОШ».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1381
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Гречуха_МР.pdfАналіз та планування маркетингової діяльності633.22 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.