Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1365
Title: Конфлікти в туризмі
Authors: Велика, Катерина
Keywords: види конфліктів
способи управління конфліктами
аналіз конфліктних ситуацій
овербукінг у туризмі
методи подалання конфліктів
Issue Date: 2023
Citation: Велика К. Конфлікти в туризмі : курс. роб. з дисц. "Туристичне краєзнавство" / Катерина Велика. К.: МЄУ, 2023. 45 с.
Abstract: У світі бізнесу конфлікти проявляються дуже яскраво. Існують конфлікти між фірмами, організаціями, асоціаціями, всередині однієї організації може існувати безліч різних протиріч і суперечок. Конфліктні ситуації негативно впливають не тільки на внутрішнє середовище організації (на взаємини в колективі), вони так само відображаються на працездатності організації в цілому. Конфлікт - це зіткнення протилежно спрямованих цілей, інтересів, позицій, думок і поглядів двох або декількох людей, а також це вид суперечності, який може призвести або до розвитку діяльності організації, або до її згасання. У конфліктах людина може вести себе як агресивне істота. Сучасна точка зору на конфлікти полягає в тому, що багато з них не тільки допустимі, але і бажані, оскільки дають інформацію про проблеми підприємства і різноманітних точках зору на ті чи інші події. Однією з головних функцій управлінців і фахівців різного рівня є вирішення проблем через розв’язання суперечностей і конфліктів. По суті, успіх будь-якого бізнесу залежить від відносин між людьми: керівниками та їх службовцями, менеджерами і постачальниками, клієнтами, державою, суспільством. Здебільшого ці стосунки гармонійні, але неминучі ситуації, коли з тієї чи іншої причини виникають розбіжності.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1365
Appears in Collections:Кафедра соціально-гуманітарних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Курсова робота Катерина Велика.pdfКонфлікти в туризмі378.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.