Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1291
Назва: Стратегія управління обслуговуванням клієнтів у мінливих умовах
Автори: Ходан, Світлана Дмитрівна
Ключові слова: мінливі умови, стратегія управління
Дата публікації: 2025
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1291
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
диплом_Ходан С..pdf3.1 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.