Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1280
Назва: Роль бренд-менеджменту у формуванні лояльності клієнтів роздрібної компанії
Інші назви: бренд, менеджмент
Автори: Шинкарьова, Наталія Вікторівна
Ключові слова: брендінг, бренд-менеджмент
Дата публікації: 2025
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1280
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шинкарьова _диплом (27.01.25).pdf1.72 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.