Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1261
Назва: Маркетингове дослідження ринку промислової продукції (на прикладі ТОВ Біітек)
Інші назви: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Автори: Брагіна, Анастасія Дмитрівна
Ключові слова: Маркетинг, конкурентоспроможність
Дата публікації: 13-тра-2024
Видавництво: Міжнародний європейський університет
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1261
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Брагіна А. (1).pdf904.31 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.