Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1255
Title: Обгрунтування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства
Other Titles: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Authors: Козлова, Тетяна Вадимівна
Keywords: Маркетинг, конкурентоспроможність
Issue Date: 23-May-2023
Publisher: Міжнародний європейський університет
Abstract: Конкурентоспроможність фірми – здатність виробляти й реалізовувати швидко, дешево, якісно, продавати в достатній кількості, при високому технологічному рівні обслуговування. Конкурентоспроможність фірми – це можливість ефективно розпоряджатися власними й позиковими ресурсами в умовах конкурентного ринку. Виробництво й реалізація конкурентоспроможних товарів — обов'язкова умова конкурентоспроможності фірми. У ширшому змісті для забезпечення конкурентоспроможності необхідна систематична робота з усього виробничо-господарського циклу, що приводить до конкурентних переваг у сфері НДДКР, виробництва, управління, фінансів, маркетингу й т.п. Конкурентоспроможність фірми є результат її конкурентних переваг по всьому спектру проблем управління компанією.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1255
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Козлова-Конкурентоспроможність.pdf830.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.