Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1236
Назва: СТРАТЕГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТИ РЕКЛАМИ ДЛЯ РОЗДРІБНИХ ПІДПРИЄМСТВ У БУДІВЕЛЬНОМУ СЕКТОРІ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВИКЛИКИ
Інші назви: Фахова стаття
Автори: Кузьменко, Ольга Андріївна
Ключові слова: маркетинг, реклама, тенденції маркетингу
Дата публікації: 2024
Видавництво: Університет «Україна»
Бібліографічний опис: Вісник Університету «Україна» включено до Переліку наукових видань України категорії «Б» у галузі економічних наук - наказ Міністерства освіти і науки України № 157 від 09.02.2021 р.
Серія/номер: 11 (38);С. 42-51
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сучасні стратегії та інструменти рекламної діяльності роздрібних підприємств у будівельному секторі. Обґрунтовано ключові тенденції в цифровому маркетингу, включаючи використання соціальних медіа, контент-маркетингу та таргетованої реклами, а також їх вплив на залучення споживачів. Окрему увагу приділено викликам, з якими стикаються підприємства в умовах зростаючої конкуренції, змін споживчих уподобань та швидкого розвитку технологій. У статті також аналізуються емоційні аспекти реклами, питання довіри до бренду, а також ефективність інноваційних підходів у рекламних кампаніях. Сформульовано практичні рекомендації для підвищення результативності рекламних стратегій у будівельній галузі
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1236
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Економіка, менеджмент, маркетинг 2024.pdf1.76 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.