Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1236
Название: СТРАТЕГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТИ РЕКЛАМИ ДЛЯ РОЗДРІБНИХ ПІДПРИЄМСТВ У БУДІВЕЛЬНОМУ СЕКТОРІ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВИКЛИКИ
Другие названия: Фахова стаття
Авторы: Кузьменко, Ольга Андріївна
Ключевые слова: маркетинг, реклама, тенденції маркетингу
Дата публикации: 2024
Издательство: Університет «Україна»
Библиографическое описание: Вісник Університету «Україна» включено до Переліку наукових видань України категорії «Б» у галузі економічних наук - наказ Міністерства освіти і науки України № 157 від 09.02.2021 р.
Серия/номер: 11 (38);С. 42-51
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто сучасні стратегії та інструменти рекламної діяльності роздрібних підприємств у будівельному секторі. Обґрунтовано ключові тенденції в цифровому маркетингу, включаючи використання соціальних медіа, контент-маркетингу та таргетованої реклами, а також їх вплив на залучення споживачів. Окрему увагу приділено викликам, з якими стикаються підприємства в умовах зростаючої конкуренції, змін споживчих уподобань та швидкого розвитку технологій. У статті також аналізуються емоційні аспекти реклами, питання довіри до бренду, а також ефективність інноваційних підходів у рекламних кампаніях. Сформульовано практичні рекомендації для підвищення результативності рекламних стратегій у будівельній галузі
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1236
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Економіка, менеджмент, маркетинг 2024.pdf1.76 MBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.