Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1218
Назва: Маркетингове дослідження ринку товару (чи послуги) як основа підвищення ефективності управлінських рішень
Інші назви: Кваліфікаційна магістерська робота
Автори: Скоробагатий, Віталій
Ключові слова: ефективність управління, підвищення ефективності, дослідження ринку
Дата публікації: 23-січ-2023
Видавництво: Міжнародний європейський університет
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1218
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_магістр СКОРОБАГАТИЙ.pdf2.59 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.