Please use this identifier to cite or link to this item:
http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/778
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Малишев, Віктор | - |
dc.contributor.author | Войцехівський, Михайло | - |
dc.contributor.author | Габ, Ангеліна | - |
dc.contributor.author | Лукашенко, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Бойченко, Валентин | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-08T17:52:28Z | - |
dc.date.available | 2024-01-08T17:52:28Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | DOI: https://doi.org/10.28925/1609-8595.2023.4.10 | uk |
dc.identifier.issn | 2412-0774 | - |
dc.identifier.uri | http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/778 | - |
dc.description.abstract | Показано суттєве значення психологічної та професійної підготовки молодого покоління та адаптації суспільства до завдань і проблем використання нанотехнологій. Наголошено, що важливим шляхом модернізації освіти є впровадження в середній школі системи профільного навчання, яке передбачає врахування освітніх потреб, нахилів та здібностей учнів, створення умов для професійного самовизначення. Наведено шляхи диференціювання навчання. Представлено зміст та методологічні ідеї курсу за вибором «Нанотехнології в хімії» для учнів старшої школи закладів загальної середньої освіти. Виокремлено мету, завдання та вимоги до рівня засвоєння цього курсу. Результатами засвоєння курсу визначено отримання знань з основ нанотехнології та нанохімії, основних принципів та досягнень нанохімії, методів її дослідження, унікальних властивостей наноматеріалів, їх застосування та перспектив розвитку нанохімії, ролі нанохімії у розв’язанні загальнолюдських проблем. Для оцінки виконання програми курсів запропоновані відповідні критерії. Передбачається проведення учнями наукових досліджень, підготовка рефератів та мультимедійних презентацій. Запропонований елективний курс складається з інваріантної та варіативної частин. Орієнтовний зміст курсу містить сім найважливіших тем. Передбачено здійснення учнями проєктної діяльності як методу підвищення зацікавленості та цілісного вивчення шкільних предметів. Рекомендовано ресурсне забезпечення курсу «Нанотехнології в хімії», яке включає в себе рекомендовану навчально-методичну літературу, інтернет-ресурси, національні періодичні видання з нанотехнологій. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | CONTINUING PROFESSIONAL EDUCATION: THEORY AND PRACTICE ISSUE | uk |
dc.relation.ispartofseries | 4(77); | - |
dc.subject | завдання курсу, | uk |
dc.subject | підвищення кваліфікації | uk |
dc.subject | зміст курсу | uk |
dc.subject | курси за вибором | uk |
dc.subject | методологічна ідея | uk |
dc.subject | нанотехнології | uk |
dc.subject | хімія | uk |
dc.title | НАНОТЕХНОЛОГІЇ В ХІМІЇ: ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ, КУРСИ ЗА ВИБОРОМ, МЕТОДОЛОГІЧНІ ІДЕЇ, ЗАВДАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра фундаментальних та медико-профілактичних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Continuing professional education.pdf | 695.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.