Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/643
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄрмошенко, Микола Миколайович-
dc.contributor.authorНестеренко, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorШтулер, Ірина Юрієвна-
dc.date.accessioned2023-12-19T16:30:39Z-
dc.date.available2023-12-19T16:30:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЄрмошенко М.М., Нестеренко О.В., Штулер І.Ю. Інформаційні технології аналізу даних у маркетингу: Навч. посібн. Київ: Національна академія управління, 2021. 141 с.uk
dc.identifier.isbn978-617-7386-38-3-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/643-
dc.description.abstractПосібник призначений для підтримки вивчення навчальної дисципліни «Маркетингові інформаційні системи в управлінні підприємствами» для студентів, що навчаються на магістерських програмах за спеціальністю «Маркетинг». Крім того, посібник може використовуватись студентами, що вивчають дисципліни з економіки, бізнесу, менеджменту та адміністрування. Інформаційні технології аналізу даних, з урахуванням сучасних тенденцій вдосконалення управління підприємствами та можливостей інформаційно-комунікаційних технологій, є перспективним напрямом автоматизації управлінської праці та маркетингової діяльності. У посібнику викладено основні відомості про інформаційні чинники маркетингової діяльності на підприємстві, організації даних та знань, застосування моделей аналізу даних, щодо особливостей архітектури інтелектуальних систем управління. Наведено огляд деяких програмних продуктів з аналізу даних, що пропонуються на ринку. Крім студентів та викладачів це видання може бути корисним й для керівників і фахівців фінансово-економічної сфери, державних службовців, а також для науковців, яких цікавлять проблеми створення інформаційних систем в сфері управління та маркетингу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональна академія управлінняuk
dc.subjectІнформаційні технологіїuk
dc.subjectаналіз данихuk
dc.subjectМаркетингuk
dc.subjectмоделіuk
dc.titleІнформаційні технології аналізу даних у маркетингуuk
dc.typeLearning Objectuk
Appears in Collections:Кафедра інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єрмошенко_Інформаційні_2021.pdf6.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.