Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко, Ольга.;-
dc.date.accessioned2023-03-06T11:25:24Z-
dc.date.available2023-03-06T11:25:24Z-
dc.date.issued2022-11-30-
dc.identifier.citationМатеріали XVI міжнародної науково-практичної конференції-2022.uk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/524-
dc.language.isoukuk
dc.publisherМатеріали XVI міжнародної науково-практичної конференціїuk
dc.titleТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Panchenko marketing.pdf656.75 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора