Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/524
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Ольга.;-
dc.date.accessioned2023-03-06T11:25:24Z-
dc.date.available2023-03-06T11:25:24Z-
dc.date.issued2022-11-30-
dc.identifier.citationМатеріали XVI міжнародної науково-практичної конференції-2022.uk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/524-
dc.language.isoukuk
dc.publisherМатеріали XVI міжнародної науково-практичної конференціїuk
dc.titleТРАНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Panchenko marketing.pdf656.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools