Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/441
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Ольга-
dc.date.accessioned2022-09-23T17:43:12Z-
dc.date.available2022-09-23T17:43:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/441-
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауковий вісник Чернівецького університету.Збірник наукових праць.uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;Випуск 794.-
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectпоказникиuk
dc.subjectоцінкаuk
dc.subjectбанкиuk
dc.titleМЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools