Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/441
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПанченко, Ольга-
dc.date.accessioned2022-09-23T17:43:12Z-
dc.date.available2022-09-23T17:43:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/441-
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауковий вісник Чернівецького університету.Збірник наукових праць.uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;Випуск 794.-
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectпоказникиuk
dc.subjectоцінкаuk
dc.subjectбанкиuk
dc.titleМЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВuk
dc.typeArticleuk
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ.pdf688.13 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора