Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/436
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаленін, Роман-
dc.date.accessioned2022-09-23T16:18:21Z-
dc.date.available2022-09-23T16:18:21Z-
dc.date.issued2022-02-15-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/436-
dc.language.isoukuk
dc.publisherМАТЕРІАЛИ ІІ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇuk
dc.subjectУправлінняuk
dc.subjectМаркетингuk
dc.subjectБезпекаuk
dc.subjectІнноваційний підхідuk
dc.titleФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ В УПРАВЛІННІuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ В УПРАВЛІННІ.pdf132.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools