Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/426
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна-
dc.date.accessioned2022-08-05T07:02:04Z-
dc.date.available2022-08-05T07:02:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАлексєєнко-Лемовська Л. В. Методи дослідження розвитку науково-методичної компетентності майбутніх туризмологів / Л. В. Алексєєнко-Лемовська // Збірник наукових праць «Педагогічні науки Херсонського державного університету». - № 4 (97). - 2021. – С. 37-43.uk
dc.identifier.issn2663-2772-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/426-
dc.description.abstractСучасні тенденції розвитку туристичної галузі зумовлюють необхідність оновлення її змісту, орієнтованого на підвищення якості та гуманізацію процесу підготовки майбутніх туризмологів. Адже суспільству третього тисячоліття необхідний фундаментально підготовлений, освічений фахівець, здатний чітко визначати і гнучко проектувати напрями і зміст своєї професійної діяльності. Якісним показником професіоналізму сучасного фахівця-туризмолога виступають такі вміння, як: планування, прогнозування, моделювання, проектування. Існуюча сьогодні модель підготовки майбутніх туризмологів має яскраво виражений предметно-центричний характер і є малопродуктивною, оскільки сучасній системі освіти потрібен професійний, орієнтований на особистість дослідник, здатний творчо проектувати і здійснювати власну діяльність. Одним із найважливіших компонентів професійної компетентності є науково-методична компетентність, яка охоплює галузь способів формування знань, умінь та встановлює залежність розвитку цієї компетентності від якості професійної діяльності. Необхідність визначення методів дослідження розвитку науково-методичної компетентності пов’язана з перевіркою ефективності педагогічних умов розвитку науково-методичної компетентності майбутніх туризмологів. Під час підготовки експериментального дослідження значна увага приділялась перевірці вірогідності визначеної гіпотези дослідження, основний зміст якої передбачав створення моделі розвитку науково-методичної компетентності майбутніх туризмологів за представлених умов. Метою експерименту є перевірка ефективності запропонованої моделі розвитку науково-методичної компетентності майбутніх туризмологів. Для реалізації поставленої мети і перевірки висунутої гіпотези в роботі було поставлено такі завдання, які поетапно розв’язувалися в експериментальних групах. У процесі експерименту було застосовано такі методи: анкетування, тестування, інтерв’ювання, спостереження, бесіда, метод експертної оцінки. Це дозволило по-новому спланувати освітній процес у напрямі формування науково-методичної компетентності майбутніх туризмологів у закладах вищої освіти. Current trends in the development of the tourism industry require the updating, which will be focused on improving the quality and humanization of the training process for tourism specialists. We have to point that, the society of the third millennium needs a fundamentally trained, educated specialist who is able to clearly define and flexibly delineate the directions and content of his professional activities. Such skills as planning, forecasting, modeling, designing are qualitative indicators of the professionalism of a modern tourism specialist. The current model of training future tourism experts has a subject-centric nature and is unproductive, because the modern education system needs a professional, personality-oriented researcher, who is able to creatively do his activities. One of the most important components of professional competence is scientific and methodological competence, which covers the field of ways of forming knowledge, skills and establishes the dependence of the development of this competence on the quality of professional activity. The need to determine methods of studying of the development of scientific and methodological competence is associated with testing the effectiveness of pedagogical conditions for the development of scientific and methodological competence of tourism experts. During the preparation of the experimental study, considerable attention was paid to testing the probability of research hypothesis – creation of a model for the development of scientific and methodological competence of future tourism experts under the presented conditions. The purpose of the experiment is testing the effectiveness of the proposed model of the development of scientific and methodological competence of future tourism experts. In order to implement the defined aim and check the hypothesis, the following tasks were set in the work, which were gradually solved in experimental groups. The proposed pedagogical experiment is considered as a set of research methods that allow to provide a convincing verification of the probability of the defined hypothesis.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХерсонський державний університет, «Видавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки. № 4 (97).;-
dc.subjectнауково-методична компетентністьuk
dc.subjectтуризмологuk
dc.subjectтуристична діяльністьuk
dc.subjectтенденції розвитку туристичної галузіuk
dc.subjectscientific and methodical competenceuk
dc.subjecttourism specialistuk
dc.subjecttourism activityuk
dc.subjecttendencies of development of tourism fielduk
dc.titleМетоди дослідження розвитку науково-методичної компетентності майбутніх туризмологівuk
dc.title.alternativeDevelopment of research methods of scientific and methodological competence of tourism specialistsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра соціально-гуманітарних наук



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools