Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 611-620 зі 791.
Знайдені матеріали:
Дата публікаціїНазваАвтор(и)
2024The Digitalization of Methods for Responsible Evaluation of Scientific InstitutionsZharinov, Serhii S.; Polischuk, Valery B.; Nesterenko, Oleksandr V.
2024-04-26Траєкторії сталого розвитку України і світу: виклики та драйвериЗбірник тез доповідей, ІІ Міжнародна науково-практична конференція
2024ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЦИФРОВІЗАЦІЯ ПІДТРИМКИ ПРИЙНЯТТЯ БІЗНЕС-РІШЕНЬНестеренко, Олександр
2024ARTIFICIAL INTELLIGENCE AS DIGITAL TOOL OF COMPANIES’ MARKETING MANAGEMENTRemyha, Yu.; Pryimak, N.; Trushkina, N.
2024ARTIFICIAL INTELLIGENCE AS DIGITAL TOOL OF COMPANIES’ MARKETING MANAGEMENTRemyha, Yu.; Pryimak, N.; Trushkina, N.
2024-05-07Cultural exchange and cross-border dynamics in Europe: exploring language, heritage, and shared ideals.Vlasenko, Olena; Ardelian, O; Kryva, L; Boiko, O; Benkovska, N
2024ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВРемига, Юлія Сергіївна; Приймак, Наталія Володимирівна; Трушкіна, Наталія Валеріївна; Ринкевич, Наталія Сергіївна
2024-09ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ: ТЕРНИСТИЙ ШЛЯХ ПІДНЕСЕННЯНестеренко, Олександр
2023-01-23Маркетингове дослідження ринку товару (чи послуги) як основа підвищення ефективності управлінських рішеньСкоробагатий, Віталій
2023-01-23Дослідження маркетингової діяльності в процесі розвитку підприємстваСолодовчук, Наталія Олександрівна