Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1388
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНескородєв, Максим Андрійович-
dc.date.accessioned2025-07-15T08:22:04Z-
dc.date.available2025-07-15T08:22:04Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.citationКурсова робота з маркетингуuk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1388-
dc.description.abstractІмідж компанії можна визначити як систему сприйнять, уявлень і асоціацій, що складаються в умах споживачів, партнерів та інших важливих груп, коли вони взаємодіють з брендом. Це не лише зовнішнє враження, а й внутрішня культура та цінності, які компанія несе своїм співробітникам і суспільству загалом. Формування цього іміджу включає не лише рекламні кампанії чи брендинг, але й якість продуктів чи послуг, корпоративну етику, прозорість бізнес-процесів, а також взаємодію з громадськістю. Важливим аспектом є і корпоративна культура, оскільки саме вона відображає внутрішні цінності компанії, її ставлення до працівників і до соціальних та екологічних проблем. і У сучасному бізнес-середовищі імідж може бути як великим активом, так значною перепоною. Негативний імідж може суттєво вплинути на продажі, викликати відтік клієнтів і навіть спричинити юридичні проблеми. Тому управління іміджем є постійним процесом, що вимагає ретельної уваги та гнучкості з боку компанії.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМііжнародний європейський університетuk
dc.subjectіміджuk
dc.titleФормування іміджу компаніїuk
dc.title.alternativeКурсова робота з маркетингуuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нескородєв_МР.pdfФормування іміджу компанії4.72 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.