Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1384
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПроніна, В. О.-
dc.date.accessioned2025-07-15T08:11:50Z-
dc.date.available2025-07-15T08:11:50Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.citationКурсова робота з маркетингуuk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1384-
dc.description.abstractМета дослідження – не просто зафіксувати зміни у поведінці українського споживача в умовах кризи, а розплутати складний клубок мотивацій, страхів, звичок, і нових стратегій виживання, що проявляються у повсякденному виборі товарів, брендів і місць для покупок. Дослідити, як у світі повсякденного шопінгу - у проходах між полицями з гречкою, сиром, фруктами чи кавою - відбиваються глобальні соціальні процеси: війна, інфляція, психологічна нестабільність, підвищена відповідальність перед родиною, прагнення підтримати своїх. ТОВ «Сільпо» обране мною об’єктом дослідження не випадково. Це не просто супермаркет, а феномен у ритейлі, що поєднує в собі емоційність, креативність і адаптивність до найнеспокійніших умов.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМііжнародний європейський університетuk
dc.subjectспоживча поведінкаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleОсобливості споживчої поведінки українців в умовах кризиuk
dc.title.alternativeКурсова робота з маркетингуuk
dc.typeOtheruk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Курсова робота Проніна_МР.pdfОсобливості споживчої поведінки українців556.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.