Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1384
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроніна, В. О.-
dc.date.accessioned2025-07-15T08:11:50Z-
dc.date.available2025-07-15T08:11:50Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.citationКурсова робота з маркетингуuk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1384-
dc.description.abstractМета дослідження – не просто зафіксувати зміни у поведінці українського споживача в умовах кризи, а розплутати складний клубок мотивацій, страхів, звичок, і нових стратегій виживання, що проявляються у повсякденному виборі товарів, брендів і місць для покупок. Дослідити, як у світі повсякденного шопінгу - у проходах між полицями з гречкою, сиром, фруктами чи кавою - відбиваються глобальні соціальні процеси: війна, інфляція, психологічна нестабільність, підвищена відповідальність перед родиною, прагнення підтримати своїх. ТОВ «Сільпо» обране мною об’єктом дослідження не випадково. Це не просто супермаркет, а феномен у ритейлі, що поєднує в собі емоційність, креативність і адаптивність до найнеспокійніших умов.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМііжнародний європейський університетuk
dc.subjectспоживча поведінкаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleОсобливості споживчої поведінки українців в умовах кризиuk
dc.title.alternativeКурсова робота з маркетингуuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курсова робота Проніна_МР.pdfОсобливості споживчої поведінки українців556.18 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.