Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1332
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНестеренко, Олександр Васильович-
dc.date.accessioned2025-03-16T16:12:55Z-
dc.date.available2025-03-16T16:12:55Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.citationНестеренко, О. (2022). Інфологічне моделювання простору освіти з інженерії програмного забезпечення, Проблеми освіти, 2(97), 147-168uk
dc.identifier.issneISSN 2710-3986-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1332-
dc.description.abstractУ статті встановлено, що на якість освіти з інженерії програмного забезпечення впливає урахування в її методичному забезпеченні сучасних промислових трендів та ІТ-тенденцій, а також динаміки команд розробників програмного забезпечення. Визначено, що напрямками навчання мають бути не лише характеристики технологій і програмних проєктів, а й людські чинники відповідно до методології групової динаміки і комунікацій, у тому числі й на необхідності урахування спілкування та роботи в команді. Досліджено деталізацію промислових трендів та оцінено стан урахування сучасних тенденцій в освітніх програмах. З'ясовано, що компетентності майбутнього фахівця з програмної інженерії, які визначаються як поєднання знань, технічних навичок та людських диспозицій, перетинаються в областях формалізованого і неформалізованого, що приводить до того, що навчальні задачі зазвичай стають багатофакторними та породжуються освітні проблеми, пов'язані з розширенням фундаментальних (традиційних) наборів компетентностей і навичок. Удосконалено підхід до навчально-методичного забезпечення освіти з інженерії програмного забезпечення на основі моделювання інтеграції вимог сучасних трендів розвитку індустрії та галузі ІТ, міжнародних рекомендацій та можливостей потенціалу набуття «м'яких» навичок. Запропоновано онтологічну інфологічну модель предметної області як основу бази знань інтелектуальної інформаційної системи підтримки освітньої діяльності з інженерії програмного забезпеченняuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДержавна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти»uk
dc.relation.ispartofserieshttps://doi.org/10.52256/2710-3986.2-97.2022.09;-
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectгрупова динамікаuk
dc.subjectонтології,uk
dc.subjectінфологічне моделювання простору освітиuk
dc.titleІнфологічне моделювання простору освіти з інженерії програмного забезпеченняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нестеренко_Інфлдлгічне.pdf1.13 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.