Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна-
dc.date.accessioned2024-12-13T13:04:46Z-
dc.date.available2024-12-13T13:04:46Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationАлексєєнко-Лемовська Людмила. Психологічні аспекти управління в галузі туризму: роль ефективного ділового спілкування. International Science Journal of Education & Linguistics. 2024. Vol. 3, No. 1. P. 26-34.uk
dc.identifier.issn2720-684X-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1237-
dc.description.abstractУ статті розкривається роль якості ділового спілкування на реалізацію управлінських завдань в туристичній індустрії. Розкривається сутність впливу комунікації на управління в галузі туризму. Зазначається, що ефективне ділове спілкування в туризмі є ключовою складовою успішної діяльності, що допомагає забезпечити високу якість послуг, створити позитивний імідж та досягти поставлених цілей. Визначено шляхи покращення якості ділового спілкування в галузі туризму. The article reveals the role of the quality of business communication in the implementation of management tasks in the tourism industry. The essence of the influence of communication on management in the field of tourism is revealed. It is noted that effective business communication in tourism is a key component of successful activity, which helps ensure high quality of services, create a positive image and achieve set goals. Ways to improve the quality of business communication in the field of tourism have been identified.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherInternational Science Groupuk
dc.subjectтуристична індустріяuk
dc.subjectуправлінські завданняuk
dc.subjectділове спілкуванняuk
dc.subjectпсихологічні аспектиuk
dc.subjecttourism industryuk
dc.subjectmanagerial tasksuk
dc.subjectbusiness communicationuk
dc.subjectpsychological aspectsuk
dc.titleПсихологічні аспекти управління в галузі туризму: роль ефективного ділового спілкуванняuk
dc.title.alternativePsychological aspects of management in the industry of tourism: the role of effective business communicationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціально-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychological aspects of management in the industry of tourism_ the role of effective business communication.pdfAleksіeіenko-Lemovska L. Psychological aspects of management in the industry of tourism: the role of effective business communication390.06 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.