Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1235
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAleksіeіenko-Lemovska, Liudmyla Vladislavіvna-
dc.date.accessioned2024-12-10T10:22:46Z-
dc.date.available2024-12-10T10:22:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationAleksіeіenko-Lemovska, L. Psychological aspects of management in the industry of tourism: the role of effective business communication. International Science Journal of Education & Linguistics. 2024. №3(1). С. 26–34. URI: https://doi.org/10.46299/j.isjel.20240301.04uk
dc.identifier.issn3041-1157-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1235-
dc.description.abstractThe article reveals the role of the quality of business communication in the implementation of management tasks in the tourism industry. The essence of the influence of communication on management in the field of tourism is revealed. It is noted that effective business communication in tourism is a key component of successful activity, which helps ensure high quality of services, create a positive image and achieve set goals. Ways to improve the quality of business communication in the field of tourism have been identified. У статті розкривається роль якості ділового спілкування на реалізацію управлінських завдань в туристичнійіндустрії. Розкривається сутність впливу комунікації на управлінняв галузі туризму. Зазначається, що ефективне ділове спілкування в туризмі є ключовою складовою успішної діяльності, що допомагає забезпечити високу якість послуг, створити позитивний імідж та досягти поставлених цілей. Визначено шляхи покращення якості ділового спілкування в галузі туризму.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherInternational Science Groupuk
dc.subjecttourism industryuk
dc.subjectmanagerial tasksuk
dc.subjectbusiness communicationuk
dc.subjectpsychological aspectsuk
dc.subjectтуристична індустріяuk
dc.subjectуправлінські завданняuk
dc.subjectділове спілкуванняuk
dc.subjectпсихологічні аспектиuk
dc.titlePsychological aspects of management in the industry of tourism: the role of effective business communicationuk
dc.title.alternativeПсихологічні аспекти управління в галузі туризму: роль ефективного ділового спілкуванняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра соціально-гуманітарних наук



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.