Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRemyha, Yu.-
dc.contributor.authorPryimak, N.-
dc.contributor.authorTrushkina, N.-
dc.date.accessioned2024-05-27T11:18:46Z-
dc.date.available2024-05-27T11:18:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1190-
dc.language.isoenuk
dc.titleARTIFICIAL INTELLIGENCE AS DIGITAL TOOL OF COMPANIES’ MARKETING MANAGEMENTuk
Розташовується у зібраннях:Наукові конференції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБ. КОНФ., Київ, ІПМЕ НАН України, 11.04.2024.pdf3.52 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.