Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1181
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицький, І.В.-
dc.contributor.authorЛюлько, С.В.-
dc.contributor.authorКаштелян, О.А.-
dc.date.accessioned2024-05-16T12:03:17Z-
dc.date.available2024-05-16T12:03:17Z-
dc.date.issued2024-03-07-
dc.identifier.citationСучасні досягнення експериментальної, клінічної, екологічної біохімії та молекулярної біології: збірник публікацій I Міжнародної науковопрактичної online конференції, присвяченої 85-річчю з дня заснування кафедри біохімії (м. Харків, 07 березня 2024 р.). – Х. : НФаУ, 2024. – с. 499-500uk
dc.identifier.otherUDC 615.1-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1181-
dc.description.abstractОсновним гормоном, який регулює ріст залози є 5α-дигідротестостерон (5α-ДГТ), та утворюється з тестостерону (Т) в епітеліальних і стромальних клітинах передміхурової залози (ПЗ). Пряма та опосередкована модуляція клітинної диференціації, проліферації та апоптозу – механізми, завдяки яким 5α-ДГТ індукує залозисту гіперплазію ПЗ, тоді як стромальна гіперплазія регулюється естрогенами. Загальновідомо, що індуктором розвитку доброякісної гіперплазії ПЗ (ДГПЗ) вважають компенсаторний ріст активності ферментів метаболізму Т за умов дефіциту андрогену, що призводить до підвищеного утворення ДГТ та естрогену (Е2)uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherСучасні досягнення експериментальної, клінічної, екологічної біохімії та молекулярної біології: збірник публікацій I Міжнародної науковопрактичної online конференції, присвяченої 85-річчю з дня заснування кафедри біохіміїuk
dc.titleЗМІНИ СПЕРМАТОГЕНЕЗУ У ЩУРІВ ЗІ ЗМОДЕЛЬОВАНОЮ ДОБРОЯКІСНОЮ ГІПЕРПЛАЗІЄЮ ПЕРЕДМІХУРОВОЇ ЗАЛОЗИuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Європейська медична школа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnik-materialiv-konferenciyi_pravlenij (Sav1).pdf786.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.