Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1384
Название: Особливості споживчої поведінки українців в умовах кризи
Другие названия: Курсова робота з маркетингу
Авторы: Проніна, В. О.
Ключевые слова: споживча поведінка
маркетинг
Дата публикации: мая-2025
Издательство: Мііжнародний європейський університет
Библиографическое описание: Курсова робота з маркетингу
Краткий осмотр (реферат): Мета дослідження – не просто зафіксувати зміни у поведінці українського споживача в умовах кризи, а розплутати складний клубок мотивацій, страхів, звичок, і нових стратегій виживання, що проявляються у повсякденному виборі товарів, брендів і місць для покупок. Дослідити, як у світі повсякденного шопінгу - у проходах між полицями з гречкою, сиром, фруктами чи кавою - відбиваються глобальні соціальні процеси: війна, інфляція, психологічна нестабільність, підвищена відповідальність перед родиною, прагнення підтримати своїх. ТОВ «Сільпо» обране мною об’єктом дослідження не випадково. Це не просто супермаркет, а феномен у ритейлі, що поєднує в собі емоційність, креативність і адаптивність до найнеспокійніших умов.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1384
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Курсова робота Проніна_МР.pdfОсобливості споживчої поведінки українців556.18 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.