Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1382
Название: Використання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємства
Другие названия: Курсова робота з маркетингу
Авторы: Мошківська, Олександра Анатоліївна
Ключевые слова: маркетингова концепція
Дата публикации: мая-2025
Издательство: Мііжнародний європейський університет
Библиографическое описание: Курсова робота з маркетингу
Краткий осмотр (реферат): Актуальність обраної теми полягає в необхідності глибшого аналізу, як саме сучасні концепції маркетингу можуть забезпечити ефективність діяльності підприємства, сприяти залученню та утриманню клієнтів, підвищенню рівня їхньої задоволеності, формуванню позитивного іміджу бренду, а також досягненню стратегічних цілей. Метою курсової роботи є дослідження теоретичних засад та практичного використання сучасних маркетингових концепцій у діяльності підприємств поштово логістичної галузі на прикладі АТ «Укрпошта» та ТОВ «Нова Пошта», а також порівняння ефективності їх застосування.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1382
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Курсова 2 курс_МР_Мошківська.pdfВикористання сучасних концепцій маркетингу732.52 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.